V Praze:
Mimo Prahu:
O fyzickou kartu si řekněte obsluze v kterékoli naší restauraci, pekárně či cukrárně. Rádi vám ji vydáme. Další možností je zastavit se za námi do klubu Ambiente v Burzovním paláci nebo nám napsat o kartu na e-mail ambikarta@ambi.cz a my vám ji pošleme poštou. Pokud chcete pouze elektronickou, přejděte rovnou k registraci do programu.
Na věrnostní kartu Ambiente můžete načítat útraty od prvního okamžiku. Nezapomeňte si ji ale registrovat, jen tak začnete sbírat bonusy a dostávat pozvánky a novinky z Ambiente do svého e-mailu.
Na věrnostní kartu můžete načíst všechny útraty z restaurací, pekáren, řeznictví apod. Na kartu nelze načíst útraty online ani nákup dárkových karet.
Každý se někdy zapomene :-) Až u nás budete chtít zaplatit, požádejte obsluhu o speciální účtenku v případě zapomenuté karty. Účet nám potom vyfoťte nebo naskenujte a pošlete spolu se svým číslem věrnostní karty na e-mail ambikarta@ambi.cz. My vám útratu dodatečně načteme a načtení vám e-mailem potvrdíme. Dodatečné načtení platí jen pro účtenky ne staršího data než měsíc.
O novou kartu se postaráme velice rychle. Můžete si ji obstarat třemi způsoby:
1) V kterékoli naší provozovně si vyzvednete novou věrnostní kartu. Nepoužitou kartu si aktivujete sami po přihlášení do administrace karty v záložce Správa karty v poli Změnit kartu. Vepíšete 8místný kód z nové karty, počkáte na potvrzení v e-mailu a proklikem a přihlášením potvrdíte svou žádost o přiřazení nové karty.
2) Zastavíte se za námi do klubu Ambiente, kde vám novou kartu vydáme a s vaším věrnostním účtem sloučíme.
3) Napíšete nám na e-mail ambikarta@ambi.cz a my vám zašleme novou kartu poštou na vámi zvolenou adresu.
Každá věrnostní karta Ambiente umí načítat útraty ještě před svou registrací. Teprve v okamžiku registrace o vás víme a jsme připraveni vám proměnit vaše útraty na bonusy. Bonusy udělujeme automaticky každý první den v měsíci. Stačí jen počkat :-)
Ano! Můžete tak kartu sdílet s někým blízkým nebo ji mít k dispozici na tabletu i mobilu.
Vaše plastová karta bude nadále funkční.
Můžete, ale nedělejte to :-) Netušíte, kde karta je a kdo ji může kdykoli použít. Požádejte o novou kartu, spárujte ji se svým účtem a teprve poté si stáhněte kartu do mobilu.
Nemusíte. Udělejte si registraci a poté si v sekci Správa karty stáhněte kartu do mobilu.
Pro slevové karty Lokál Student a Senior registrace bez plastové karty ale nefunguje.
Co s tím?
a) Požádejte obsluhu v Lokále, cukrárně Myšák nebo v klubu Ambiente o plastovou kartu (oproti ISIC kartě nebo průkazu s dokladem věku) a kartu si po registraci stáhněte do mobilu.
b) Udělejte si běžnou registraci bez plastové karty a napište nám na ambikarta@ambi.cz, kde doložíte sken ISIC karty (Student) nebo doložíte věk (Senior). My vám kartu změníme na odpovídající skupinu a kartu si stáhnete do mobilu.
Pokud jste ztratili plastovou kartu, bude karta v mobilu nadále fungovat. Svou kartu (bez ohledu na nosič) si můžete zablokovat ve správě karty na karta.ambi.cz. Jestliže svou kartu nemůžete najít, požádejte o novou. Ve správě karty si ji změníte a do mobilu si stáhnete novou verzi karty (starou odstraníte).
Kontaktujte nás přímo na telefonu
734 647 791, nebo nám napište na
ambikarta@ambi.cz.
Kartu už máte?
Můžeme dál!